sobota, 25 czerwca 2016

To już rok jesteśmy razem :)

26 czerwca ubiegłego roku postanowiłam zacząć realizować jedno ze swoich marzeń, jakim było posiadanie własnego bloga. Jednak nawet w najśmielszych snach nie myślałam, że zyska on tak wielu czytelników. Jutro mija 1 rocznica a więc czas na pewne podsumowanie.
Moimi rozmówczyniami były kobiety pracujące w następujących zawodach: księgowa, fryzjerka, manikiurzystka, położna, malarka, nauczycielka, groomerka, kosmetyczka, pilotka wycieczek, psycholożka, rzeczniczka prasowa, bibliotekarka, projektantka mody, dietetyczka, blogerka, fizjoterapeutka, przedszkolanka, fotografka, projektantka ogrodów, projektantka wnętrz, wychowawczyni w Domu Dziecka, właścicielka sklepu, fortepianistka, lekarz weterynarii oraz kobiety - pasjonatki kajakarstwa, sztuki tai chi, harcerstwa, śpiewu, drutów i działki, tańca, prezes stowarzyszenia, założycielka Uniwersytetu III Wieku, wolontariuszka - jeśli przypadkiem kogoś pominęłam to bardzo przepraszam.
W sumie opublikowałam 59 postów, które przeczytało ponad 62 tysiące osób. Od niedawna wpisy ukazują się również na stronie internetowej, którą odwiedziło już ponad 8500 osób. :)
Chciałabym podziękować wszystkim, którzy czytają, komentują, wspierają mnie dobrym słowem, podsuwają kolejne kandydatury (tych mam znowu ok. 50) :
 
Bądźcie nadal ze mną i naszymi kobietami  Od dziś oficjalnie zapraszam na http://tarnobrzeskiekobiety.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz