niedziela, 28 sierpnia 2016

Projekt - "Tarnobrzeskie kobiety" w wersji ksiażkowej.

Ponieważ wiele osób nadal tu zagląda, postanowiłam i tu umieścić swój apel.  
Szanowni Państwo, miłośnicy bloga „Tarnobrzeskie kobiety”
Nadeszła chwila, by ujawnić mój kolejny projekt, ponieważ bez Waszej pomocy nie dam rady go zrealizować. Otóż na prośbę czytelników i innych osób, które czasem nie radzą sobie z nowoczesnymi technologiami, postanowiłam wydać moje rozmowy z tarnobrzeskim kobietami w formie książki :)
Kiedyś w trakcie wywiadu jedna z kobiet powiedziała mi, że marzenia się nie spełniają a trzeba je spełniać a zatem postanowiłam i ja spełnić swoje, które pokrywa się z Waszymi życzeniami :)
W związku z powyższym poszukuję ludzi, którzy - w zamian za reklamę w książce - chcieliby ze mną współpracować. 

Potrzebuję fryzjerów, kosmetyczek, stylistów, makijaży stów, fotografów, właścicieli sklepów z ubraniami, którzy przygotowaliby moje bohaterki do profesjonalnej sesji fotograficznej. Sesja miałaby miejsce na terenie Tarnobrzega, aby przy okazji tarnobrzeskich kobiet promować również nasze piękne miasto. W związku z tym proszę również o wrzucanie w komentarzach lub w jakikolwiek inny sposób propozycji miejsc związanych z Tarnobrzegiem, w których panie mogłyby zostać sfotografowane.
Zapraszam również do współpracy sponsorów, którzy popierają mój projekt i włączając się do niego również przyczyniliby się do promocji Tarnobrzega.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz